AFT działając etycznie szanuje prawo do ochrony danych osobowych klientów, pracowników, kontrahentów i partnerów. W związku z tym, chcemy przedstawić Państwu najważniejsze zasady ochrony danych osobowych funkcjonujące w naszej Spółce.
Kim jest Administrator Danych Osobowych?
Zgodnie z art. 13 i art. 14 ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (RODO) informujemy, iż Administratorem Państwa danych osobowych jest AFT Sp. z o.o..
AFT przed rozpoczęciem czynności przetwarzania danych osobowych każdorazowo identyfikują cel, podstawę prawną do ich przetwarzania oraz określają okres retencji danych. Państwa dane osobowe przetwarzane są zwykle:
- ze względu na realizację umowy, która wiąże Państwa z AFT, lub działania niezbędne do jej zawarcia (Art. 6 ust. 1 lit. b),
- ze względu na wymagania prawne, do których przestrzegania zobligowany jest Administrator (Art. 6 ust. 1 lit. c),
- przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią(Art. 6 ust. 1 lit. f),
- na podstawie uzyskanej od Państwa zgody (Art. 6 ust. 1 lit. a).
Każdorazowo dokładamy wszelkich starań by zostali Państwo poinformowani o celu przetwarzania danych osobowych, podstawie prawnej tego przetwarzania, okresie retencji danych i wszystkich innych informacjach wymaganych przez RODO w ramach realizacji obowiązku informacyjnego.
AFT analizując zagrożenia jakie występują zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji wdrożył adekwatne zabezpieczenia zarówno techniczne jak i organizacyjne mające na celu ochronę Państwa danych osobowych.
Jeżeli mają Państwo pytania lub wątpliwości w zakresie ochrony Państwa danych osobowych, prosimy o kontakt poprzez wskazany adres poczty elektronicznej info@aft.pl. Z przyjemnością udzielimy szczegółowych informacji.